Pénisz gyakorlása férfiaknak. Intimtornázz a szerelemért! - Kriston-módszer

Kegel gyakorlatok férfiaknak: Intim torna alapok 10 perc alatt!

Kegel-gyakorlat férfiaknak: lépésről lépésre - Hazipatika.

pénisz gyakorlása férfiaknak

Akad azonban egy könnyen elvégezhető gyakorlat, amely megoldást nyújt a panaszok enyhítésére. Először is érdemes szót ejteni a medencealapi izmokról. Ezek ugyan kívülről láthatatlanok, funkciójuk viszont nagyon is fontos: a farokcsigolya, a szeméremcsont és a combcsontok között húzódó izomkötegek támasztják alá a hasüregi szerveket, valamint gondoskodnak az altesti nyílások megfelelő zárásáról, a záróizmok akaratlagos pénisz gyakorlása férfiaknak.

pénisz gyakorlása férfiaknak

Az inkontinencia oka A húgyhólyag ürítését a gátizomzat szabályozza, amennyiben viszont ezek az izmok meggyengülnek, veszítenek a rugalmasságukból, fotó erekciós fiatal férfiakról fellép a vizeletszivárgás. E változás hátterében számos tényező állhat, férfiak esetében például gyakran a prosztata megbetegedései váltják ki a nemkívánatos hatást.

Mindazonáltal a gátizmok tudatosan is erősíthetőek, ezáltal az érintettek képesek pozitívan befolyásolni az inkontinencia progresszióját.

Intim torna férfiaknak – sajátítsd el és élvezd jótékony hatásait!

Vizelet-inkontinenciáról beszélünk, ha akaratunktól függetlenül vizelet ürül a húgyhólyagból. Mindegy, hogy csupán néhány cseppről vagy nagyobb mennyiségről van szó. A betegségről bővebben Betegségek A-Z rovatunkban olvashat! A Kegel-féle gyakorlatokat az amerikai Arnold Henry Kegel dolgozta ki a Bár ez a tréning eredetileg a pubococcygeus női izomcsoport fejlesztését célozta, mára különböző módozatai ismertek, amelyek lényegét a húgycső körül elhelyezkedő izomcsoportok edzése és akaratlagos mozgatása adja.

Az edzés pénisz gyakorlása férfiaknak, napi szintű folytatása révén már néhány hét után is hatékonyabban lehetnek úrrá az inkontinenciában szenvedők az enyhe tüneteken.

Ezen felül a Kegel-gyakorlatok a szexuális életben is hasznosnak bizonyulhatnak. Lássuk, hogyan végezhetik el a férfiak a hasznos tréninget!

pénisz gyakorlása férfiaknak

Természetesen az első célt az erősíteni kívánt izmok megtalálása jelenti. Ehhez üljünk le, térdeinket tárjuk kissé szét, majd húzzuk össze a vizelés megállítására használt izmokat.

pénisz gyakorlása férfiaknak

Ha jól járunk el, akkor az izmok megfeszítése közben a hímvessző kissé behúzódik a test felé, így tehát ezt vehetjük a helyes technika jelének. Ezt követően kezdődhet a tornagyakorlat elvégzése!

A Kegel-gyakorlat hétköznapi tevékenységek közben is elvégezhető Szorítsuk össze öt másodpercig a már megtalált medencealapi izmokat ugyanúgy, mintha vizeletet próbálnánk meg visszatartani.

Ezután öt másodpercre lazítsuk el az izmokat, hogy aztán újabb öt másodpercig tartó összehúzás következhessen.

Pénisz nyújtási gyakorlat

Egy-egy ilyen ciklust végezzünk el egymás után alkalommal, a tornát pedig naponta akár négyszer-ötször. Persze, a gyakorlatok hiába végezhetőek el diszkréten, eleinte fejtörést okozhat, hogy miként illesszük be a tréninget a napi rutinunkba - idővel azonban már gond nélkül menni fog akár munka közben is. A legfontosabb természetesen a rendszeresség, hiszen csupán így érhető el a kívánt hatás.

pénisz gyakorlása férfiaknak

A Kegel-féle gyakorlatok tehát segítenek az inkontinencia kialakulásának megelőzésében és késleltetésében, továbbá a már meglévő probléma kezelésében is. Ezen túlmenően a pénisz vérellátásnak javítása révén az impotencia ellen is hasznos lehet a módszer, amely képes javítani az orgazmus minőségét is, mivel az ejakulációért a medencefenéki izmok is felelősek.

pénisz gyakorlása férfiaknak

Mi több, egy ben publikált olasz kutatás szerint a korai magömlésen szintén javítani lehet az érintett izmok fejlesztése révén.

Fontos információk